דגי רוזן
דגי רוזן הם מותג מוכר ואהוב בציבור, מרכז להזמנת דגים מירושלים ולכל רחבי הארץ, כשהתחלנו תהליך של מיתוג מחדש התחלנו לבדוק מה הסוד? למה כולם כל כך מרוצים ומזמינים שוב ושוב, כחלק מתהליך אסטרטגי מקיף שאנחנו מבצעים בכל מיתוג, ביצענו סקר לקוחות ומה שהבנו היה שיש כאן סטנדרט אחר של נקיון, אריזה מוקפדת, בקיצור פינוק אמיתי לכל לקוח, מי שמתחיל לא מסוגל להתרגל לשירות ברמה אחרת,
לאחר ניתוח של המחקר זיקקנו את הבידול הייחודי, דגי רוזן מעניקים ראש שקט לכל לקוח, אצלם הכל נח, החל מההזמנה הטלפונית, המחיר הנח ואפשרויות החלוקה לתשלומים, האריזה המותאמת לכל משפחה לפי בקשה אישית, ההכנה המקסימלית של הדג, ברמה שנשאר רק לזרוק אותו לתנור, ומשלוח עד הדלת, איך מסבירים כל כך הרבה טוב במותג אחד? – לפי התוצאה; ראש שקט ללקוח.
הלוגו מבטא את ערך השלווה והנוחות מתוך עולם הדגים במינימאליות נקיה אופיינית, גלים. פונט עדכני וחדיש עם טאצ שירותי ונקי, פתחנו בקמפיין השקת המיתוג – פרסום קריאייטיבי מסקרן, עם צבעים סופר בולטים, ומסרים חדים שהפך לשיחת הציבור, נלמד בבתי ספר לפירסום, וזכה בס”ד להצלחה מעל ומעבר למצופה.
LET’S
see







